Mapa stránok
Stránky
- Aktuality
- Archív verejného obstarávania
- Autoevalvácia školy
- Domovská stránka
- Erasmus+
- Európske školy
- Informácie o sťažnostiach
- Informácie pre verejnosť
- Kritériá hodnotenia komplexných inšpekcií
- Mapa stránok
- Mediálny servis
- Metodické materiály pre školy
- Nájdete nás
- O úrade
- Ochrana osobných údajov
- Organizácia ŠŠI
- Organizačná štruktúra
- Organizačné útvary
- Oznamy
- Plán inšpekčnej činnosti
- Podávanie sťažností
- Ponuka majetku štátu
- Pracovné ponuky
- Práva a povinnosti školských inšpektorov
- Právne predpisy
- Právne služby
- Prepojenie na iné inštitúcie
- Príklady dobrej praxe
- Projekt ŠŠI a ČŠI
- Pýtate sa
- ŠIC Banská Bystrica
- ŠIC Bratislava
- ŠIC Košice
- ŠIC Nitra
- ŠIC Prešov
- ŠIC Trenčín
- ŠIC Trnava
- ŠIC Žilina
- SICI Medzinárodná spolupráca
- Správa o stave a úrovni výchovy a vzdelávania
- Správca obsahu
- Správy z inšpekcií
- Správy z jednotlivých škôl a školských zariadení
- Správy zo školských inšpekcií
- Sprístupnenie informácií
- ŠŠI Ústredie
- Štátna školská inšpekcia v systéme európskych skôl
- Štatút
- Technický prevádzkovateľ
- Tlačové správy
- Užitočné odkazy
- Verejné obstarávanie
- Vybavené petície
- Vyhlásenie o cookies
- Vyhlásenie o prístupnosti
- VZDELÁVANIE UKRAJINSKÝCH ŽIAKOV
- Z histórie
- Zaujímavosti
- Zriaďovacia listina
- Zverejňovanie zmlúv, faktúr a objednávok
Články
- Adaptácia žiakov základných škôl na výchovno-vzdelávací proces po návrate z dištančného vzdelávania v školskom roku 2020/2021
- Vzdelávanie žiakov so zdravotným znevýhodnením počas pandémie
- Na externej časti maturitnej skúšky na stredných školách sa vyskytujú opakovane rovnaké nedostatky
- Kvalita vzdelávania závisí od vôle každej školy zlepšovať sa
- Autoevalvácia školy
- Wellbeing ako kľúč k zlepšeniu výsledkov žiakov a kvality školy
- Wellbeing v školskom prostredí
- Medzinárodná konferencia
- Záujem o umiestnenie žiakov z Ukrajiny do základných škôl pretrvával aj v tomto školskom roku
- Sú súčasné podmienky škôl vyhovujúce na navýšenie počtu hodín telesnej a športovej výchovy?
- Ako na prijímacie konanie alebo Niekoľko postrehov z prijímacích skúšok na gymnázium v minulom školskom roku
- Aké sú benefity autoevalvácie a ako vytvárať kultúru wellbeingu v škole?
- Pandémia najviac ovplyvnila praktické zručnosti žiakov učebných odborov
- Kvalita odborov určených pre žiakov bez ukončeného základného vzdelania je problematická, medzi žiakmi dominujú žiaci z marginalizovaných komunít.
- MEDZINÁRODNÁ KONFERENCIA Školská inšpekcia – partner spokojného žiaka a úspešnej školy
- Čo ohrozuje bezpečie detí v špeciálnych výchovných zariadeniach?
- Správa o oprávnení strednej odbornej školy používať označenie podniková škola
- Výsledky stavu zabezpečenia a realizácie externého testovania žiakov – T5 a T9
- Písomné maturity na stredných školách po dvoch rokoch pandémie
- Opakovanie ročníka v školách s ročníkmi 1. – 4., tzv. málotriednych školách
- Pripravenosť škôl na vzdelávanie detí odídencov z Ukrajiny
- Štandardy odborných a odborno-metodických činností
- Prijímanie detí na predprimárne vzdelávanie do materskej školy v pozornosti Štátnej školskej inšpekcie
- Wellbeing má svoje opodstatnenie v školách za každých okolností
- Vzdelávanie detí cudzincov bolo dlhšiu dobu nepovšimnuté
- Top 10 preventívnych odporúčaní proti šikanovaniu na školách
- Správa o stave a úrovni výchovy a vzdelávania v školách a školských zariadeniach za minulý školský rok bola prerokovaná v školskom výbore NR SR
- Bezpečnosť školského prostredia a vzťahy medzi aktérmi vzdelávania v základnej škole
- Novela zákona o školskej samospráve posilňuje postavenie Štátnej školskej inšpekcie ako kritického priateľa škôl a školských zariadení
- Pokojné prežitie vianočných sviatkov a šťastný nový rok Vám praje ŠŠI
- Štátna školská inšpekcia pomôže školám implementovať metodiku wellbeingu a autoevalvácie na základe dobrej praxe partnerov z Fínska a Českej republiky
- Adaptácia žiakov stredných odborných škôl na výchovno-vzdelávací proces po návrate z dištančného vzdelávania v školskom roku 2020/2021
- Adaptácia žiakov gymnázií na výchovno-vzdelávací proces po návrate z dištančného vzdelávania v školskom roku 2020/2021
- Odmeňovanie učiteľov za kvalitu ich práce je výzvou pre celú spoločnosť
- Slabé stránky prijímacieho konania na gymnáziách
- Hlavnou misiou ŠŠI v školskom roku 2021/2022 bude cielená podpora škôl a školských zariadení
(Plán inšpekčnej činnosti) - Zmena telefónnych čísiel
- Vplyv pandemickej situácie na priebeh vzdelávania v materských školách v školskom roku 2020/2021
- Spracovanie osobných údajov
- Ako postupovať pri úprave školského vzdelávacieho programu?
- Nesprávna diagnostika vedie k neoprávnenému vyčleňovaniu žiakov do prúdu špeciálneho školstva
- Žiaci z marginalizovaných rómskych komunít dosahujú nízku úspešnosť v testoch z finančnej, čitateľskej i prírodovednej gramotnosti. Venuje sa im dostatočná pozornosť?
- Šikanovanie v slovenských školách narušuje wellbeing žiakov
- Rodičia, žiaci, rozhodujete sa pre duálne vzdelávanie? Aké sú podmienky, vedomosti a zručnosti žiakov zapojených v systéme duálneho vzdelávania?
- Ako sa ujalo individuálne vzdelávanie na prvom stupni základnej školy?
- „Ak sa človek má stať človekom, musí sa vzdelávať.“ Ján Amos Komenský
- Čo priniesla a čo zobrala dištančná výučba žiakom očami riaditeľov a pedagógov
- Majú školy podmienky na to, aby dokázali efektívne rozvíjať imunitu a fyzické zdravie žiakov po skončení dištančného vzdelávania?
- Úroveň žiackych kompetencií ako predpoklad dištančnej výučby
- Hlavná školská inšpektorka dňa 26. 1. 2021 predstavila správu za školský rok 2019/2020 výboru NR SR pre vzdelávanie, vedu, mládež a šport
- Informácia pre školy o režime výkonu školskej inšpekcie v školskom roku 2020/2021 po prerušení prevádzky škôl
- Odporúčanie Štátnej školskej inšpekcie k podávaniu sťažností v súvislosti COVID-19